Tüm sorularınız için;"sebyfashion@gmail.com" adresine mail atabilirsiniz.Güzel vakit geçirmeniz dileğiyle:)

18 Haziran 2011 Cumartesi

Cuma pazarı ganimetleri.:))))))))







Cuma pazarı ganimetlerimi aldım...Ama bi yoruldum ki of offf....ne çok kumaş almışım farketmemeişim bile...Yıkarken farkettim..kurutması da bi dert:))Pazar eskisine göre çok da uygun değildi ama olsun:)Şimdilik kumaşlar durucak...MAlesef yarın tatile çıkıyorum :((insan tatile çıkmaya bu jadar üzülür mü?derseniz şu dönem için...EVETTTTTTTTTTT...!o kadar siparişim varki nasıl yetiştircem bilmem gelince:))neyse bakalım hayırlısı:))hem denize karşı düşünürüm biraz...:))hadi kendinize iyi bakın....

2 yorum:

  1. bu kumaslar süper cuma pazarı hangi semtte ve kumaşların fiyatı ortalama ne kadar,bir de kaç metre oluyorlar?keske bu kumasları online satan bi site olsa:((
    cnm birde yorumlarda kelime doğrulamayı kapat istersen çok zor oluyor..

    YanıtlaSil
  2. kumaşlar kadıköy hasanpaşa da kurulan meşhur kadıköy salı pazarı yerinde satılıyor..Ama asıl kumaş pazarı cuma günü yine aynı yerde kuruluyor.kumaşlar değişiyor metre işi de var.ortaya atılanda var ...
    1 liradan başlıyor parçalar..parçalar genelde 1-2 metre oluyor..ama gezmek gerekli süper şeyler bulursun...mesela ben bunları 1-3 lira arasında aldım..kumaş için online site zor..çünkü resimden anlaşılmaz kumaş türleri..dokunmak lazım:)))

    YanıtlaSil

Doğru yada yanlış bütün yorumlarınızı ilgiyle takip ediyorum...Ve yazdığınız için teşekkür ediyorum..sevgiyle kalın...

Bunlarda ilginizi çekebilir..!Bi bakın bakalım:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...