Tüm sorularınız için;"sebyfashion@gmail.com" adresine mail atabilirsiniz.Güzel vakit geçirmeniz dileğiyle:)

15 Temmuz 2011 Cuma

Geç gelen mutluluk:))))))

Aslında 2 Temmuz doğumgünümdü:((ama bu seneki doğumgünümde yalnız kaldığım için hatırlamak bile istemiyordum...Malum yengeç burcuyum ve çok duygusalım...Aileye,dostluklara çok önem veririm...Özel bir zamanımda yalnız olmak beni çok üzmüştü.Amaç doğumgünü değildi..Keza yaşlanmak çok da mutluluk veren birşey değil yani...Taaakiii....Geçen hafta arkadaşlarımla buluştum...nihal-emine-mine bu 3 kişi benim hayatımda arkadaşlıktan öteler..çünkü liseden beri hiç kopmadık...Her buluşmamız özeldir zaten..Doğumgünümde bir pasta bile kesmedim deyince ben yüzsüzlük edip:))süper bir pasta almışlar ve hediye kutladık yanii...
Geçen günde kuzenlerim,kardeşlerim,ailem bana süpriz yaptılar..annemin evinde hazırlık yapmışlar.Tabiki eşimde bu işin içinde anneme çay içmeye gidiyoruz derken bi baktım süprüüzzzz:))pastam süperdi...Kuzenlerim ve kardeşlerim ve gelinim kalbimi almışlar.:))Resimler ulaşmadı daha elime oyüzden sadece hediyelerimi yayınlıcam ama ...Çok mutlu oldum..AYrıca hediye almaktan benim kadar utanan biri varmı bilmiyorum...Hediye vermeyi çok severim,her insan gibi almayıda tabiiiki..Ama çok utanıyorum.özellikle doğumgünlerinde mecburiyet sanılır diye..Aslında ben hediye alırken öyle düşünmüyorum ama ...Neyse insanın sevdiklerinin kendisi için birşeyler yapması harika birşey ya.Rabbim eksik etmesin onları yanımdan..HErkese çok teşekkür ediyorum..Gerçekten bunlar bahane ama birlikte olmak şahaneeeeeee....
Hediyelerime gelince,dedim ya çok utandım zaten onca hazırlık yapılmış bide hediye:))ama mutluda oldum ikilemdeyim galiba..:)ayrıca zevklerimi iyi öğrenmişler hepsi çok hoşuma gitti....canlarım...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Doğru yada yanlış bütün yorumlarınızı ilgiyle takip ediyorum...Ve yazdığınız için teşekkür ediyorum..sevgiyle kalın...

Bunlarda ilginizi çekebilir..!Bi bakın bakalım:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...