Tüm sorularınız için;"sebyfashion@gmail.com" adresine mail atabilirsiniz.Güzel vakit geçirmeniz dileğiyle:)

11 Temmuz 2011 Pazartesi

Tül etek...ve kloş etek ...







Deneme amaçlı mavi tül almıştım..Tabi bunu gören kızlar etek istediler...bende yaptım deneme amaçlı....umarım hoşuna gider fatoşun...Nedense zorlandım çok detayı var aslında görünmeyen...Korsajı flan...Neyseki bitti...2.Etek ise benim meşhur kloş eteğin düz versiyonu..MAlum puantiye moda ve bende daha çok dikicem:))Bu sefer düğmeli değilde yandan bağlamalı yaptım..Ütüsünü yapmadan resi çektim ama idare edin artık:))Neyse daha çooook işim var çoook:)))

4 yorum:

  1. ne kadar kumas gitti bu etek icin

    YanıtlaSil
  2. cok guzel etek, her zamanki gibi supersin. bu etegin kemer kismini uzun tutmussun, aslinda boyle bir fikir bendede vardi burda gordum.

    bu etek normal tek taraftan dikisli klos etek degil mi? yani iki tarafta da dikis yok?

    zehra

    YanıtlaSil
  3. aslında etek düz etek bol büzgülü kloş değil canım..2 etek boyu kumaş gidiyoor..

    YanıtlaSil
  4. yanları kısa oluyo ama

    YanıtlaSil

Doğru yada yanlış bütün yorumlarınızı ilgiyle takip ediyorum...Ve yazdığınız için teşekkür ediyorum..sevgiyle kalın...

Bunlarda ilginizi çekebilir..!Bi bakın bakalım:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...