Tüm sorularınız için;"sebyfashion@gmail.com" adresine mail atabilirsiniz.Güzel vakit geçirmeniz dileğiyle:)

7 Eylül 2011 Çarşamba

blogumda izleyici olmak için yapmanız gereken 4 adım var...

Yarışma yada çekiliş olduğunda en büyük problem izleyici olmanız konusunda oluyor..Çoğu kişi bu şartı yerine getiremediği için diskalifiye oluyor..bende anlaşılır bir şekilde nasıl izleyici olmalısınız resimli olarak anlatmaya karar verdim...adımları takip ederseniz başarabilirsiniz..
Öncelikle sayfanın sağ ortalarında izleyiciler  butonunu bulun...

Bu siteye katılın butonunu tıklayın...


Resimdeki gibi hangi hesabınız varsa ona tıklayın..İlk olarak twetter hesabına örnek verdim..


Giriş yap deyip twitter kullanıcı bilgilerinizi giriyorsunuz..


Veee ben çıkıyorum karşınıza..Bu blogu izle dediğinizde artık izleyicimsiniz demektir.twitterdan takip edebilirsiniz demektir.Google hesabı olablar için de (gmail adresi de olabilir);


Bu şekilde yaptığınızda Bu blogu izle sayfası çıkacaktır.Tıkladığınızda yine izleyicim olursunuz...
Dediğim gibi çok yakın zamanda yapacağım çekilişte kesinliklle izleyicim olmanız gerekecek bence şimdiden yapın :))ayrıca maille takip etmek istersenizde izleyicilerin altındaki yere mail adresinizi yazın submit deyin..:))facebook sayfamda hemen onun altında :))takipte kalın...süprizlere hazırlıklı olun...aklınıza takılan birşey olduğunda yorum yazın ben cevaplandırırım yada mail atın...sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Doğru yada yanlış bütün yorumlarınızı ilgiyle takip ediyorum...Ve yazdığınız için teşekkür ediyorum..sevgiyle kalın...

Bunlarda ilginizi çekebilir..!Bi bakın bakalım:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...