Tüm sorularınız için;"sebyfashion@gmail.com" adresine mail atabilirsiniz.Güzel vakit geçirmeniz dileğiyle:)

24 Eylül 2011 Cumartesi

Dantel uygulamalı hırka:)

Geçen günlerde gene sıkıldım gecenin bir yarısı aklıma birşey geldi ve yapıyım dedim...deneme amaçlı yaptığım bu,


hırkanın aslında bu kadar güzel duracağını tahmin etmemiştim:))Yeni projem geri dönüşüm yapmak..Aslında birçok şeyi dönüştürmüşümdür ama bu farklı oldu çünkü bütün yaz kısa hırkalar modaydı kışında öyle olacak...Yaklaşık 5 sene önce aldığım uzun kol bisiklet yaka badilerimin 3 senedir hiç giymediğimi farkettim ve birilerine vermek için kaldırdığımda su yeşili olan bu badimi bir deneme yapıp ortadan kesiyim dedim.Zaten danteli sevdiğim için kenarlarına dantel diktim ve ortaya böyle birşey çıktı...Çok geniş yelpazesi var,ben şimdilik ön kısmına uyguladım ama kollarına yakalarına dantel yada biye yada başka aksesuarlar uygulanabilir..Badi jarse kumaştan olduğu için süper oluyor...Bütün badilerimi çevirebilirim:))
Diğer mankenimde boş kalmasın diye:))onuda süsledim..LCW den aldığım bir t-şörtün alt kısmına uygulanmıştı bu volan ama ben çıkartttım kısa tişört oldu..volanı da değerlendimek amaçlı saklıyorum mankenime giydirdim süper durdu bence:)


mankenlerimin çıplak olmasını pek sevmem de:)))))evet bu hırka işini yakın zamanda bir çekilişle kutlayabilirim:)Düşüncelerinizi merak ediyorum..sizce nasıl? 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Doğru yada yanlış bütün yorumlarınızı ilgiyle takip ediyorum...Ve yazdığınız için teşekkür ediyorum..sevgiyle kalın...

Bunlarda ilginizi çekebilir..!Bi bakın bakalım:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...