Tüm sorularınız için;"sebyfashion@gmail.com" adresine mail atabilirsiniz.Güzel vakit geçirmeniz dileğiyle:)

27 Eylül 2011 Salı

Dikiş odam...:)

Dikiş dikir dikenlerin en çok istediği şey ayrı bir dikiş odası olmasını istemeleridir...Benim bu şansım var..Evlendiğimde oturma odası olarak kullandığım odayı,1 sene oturduktan sonra dikiş odasına çevirdim..tabiki ilk zmanlar misafir için kalacak odaya daha çok benziyıordu.Ama dikişte işi ilerletince eşiminde mobilyacı olması avantajını kullanarak tam bir dikiş odası formatını yakaladım sayılır:))

Bu dolap ve masayı ben çizdim tam yerine uygun olarakda eşim yaptı ve monte etti...Masam katlanabilir..gerek oldukça açabiliyorum ama genelde kapalı duruyor...Yanındaki iki kapılı dolapsa benim kurtarıcım..Ivır zıvır ne varsa içinde:))

Kumaşlarım...



Burda dergilerim...Pazardan 25 krş a aldığım bu plastik saklama hurçlarında ise fermuarlar,telalar,lastikler,vatkalar,danteller,biyeler,düğmeler yani ne ararsanız var...Hepsi ayrı ayrı...

Ve tabiki iplerim...

Odamda aslında oturma odasıyken kalan köşe oturma grubum vardı ama ben bir tarafını kaldırdım yer açılsın diye 3 lü kanapeye döndü...O koltuğun altıda boş değil.Artan kumaşlar ve kumaş dolu hurçlar var bazasında...:)




Dikiş makinam,çöp kutum:))mankenlerim vs...Yani bu oda benim en çok vakit geçirdiğim ve bundan çok zevk aldığım yer...Gelen müşterilerimide burada ağırlıyorum...:))Umarım beğenilmiştir.Aslında daha çok şey gerek ama olsun bunada şükür:))sevgiler...

15 yorum:

  1. dikiş diken biri için ne kadar derli toplu oda bu böyle :D

    YanıtlaSil
  2. harikasın kankacımm umarımm benim içinde bişeyler çıkar bu atolyeden:)

    YanıtlaSil
  3. muhabbet sofrası: işleri yaparken bu durumda olmuyor tabi:))dağınık haliyle yayınlamaya korkuyorum:))

    YanıtlaSil
  4. ya o plastık hurclar ne ıyı oyle bızım pazarda yok ya bulamadım:)))

    YanıtlaSil
  5. o hurçları kadıköy salı yada cuma pazarından almıştım tanesi 50 kuruştu:))

    YanıtlaSil
  6. Cok hos gorunuyor. Iyice dikis ogrenmeye heveslendim sayende :)

    YanıtlaSil
  7. Gordugum en gusel dıkış odalarındn biri Serapcm,hem renk olarak ınsanın ıcını acan renk,modern bı gorunusu var :) eşininde eline saglık,ben de gelıyımmm sen dıkıs dıkerken soz uslu dururum :)

    YanıtlaSil
  8. merhaba canim,

    blogunu bugun kesfetmeme ragmen, sana kanim fikir fikir fokur fokur kaynadi (: super seyler dikmissin, masaAllah sana. tevafuk eseri buldum burayi ama artik surekli takipcin olmaya kararliyim.

    daha cok yeniyim ve dikis dikme meselesi suanda sadece beynimde kalbimde olup pratige gecirememis oldugum birsey. insaAllah bir gun bende senin gibi guzel ciciler diker sizlerle paylasirim.

    selamlar

    zehra

    YanıtlaSil
  9. tuğbacım saol canım..beklerim hele bi gelde usluluk konusunda sıkıntı olmas:)

    YanıtlaSil
  10. zehracım saol canım..takipte kalmaya devam o zaman:)sevinirim dikişi öğrenmene faydalı olabilirsem bende :)

    YanıtlaSil
  11. senin odani gorur gormez esime dedim bende; kucuk odayi dikis atolyesi yapicam ben diye (: once pek razi gelmesede, sonradan ikna oldu (((: nasil mi? Seni anlattim, bak dedim bu kizin cok guzel atolyesi var, o yuzden cok guzel dikis dikiyor filan hehe (: hatta esine bile ceket dikmis...dedim ki...tamam o zaman, bende isterim..dedi (: sustummm kaldim..


    :D

    YanıtlaSil
  12. senin odani gorur gormez esime dedim bende; kucuk odayi dikis atolyesi yapicam ben diye (: once pek razi gelmesede, sonradan ikna oldu (((: nasil mi? Seni anlattim, bak dedim bu kizin cok guzel atolyesi var, o yuzden cok guzel dikis dikiyor filan hehe (: hatta esine bile ceket dikmis...dedim ki...tamam o zaman, bende isterim..dedi (: sustummm kaldim..


    :D

    zehra

    YanıtlaSil
  13. :)))))))zehra alemsin ya hayırlı olsun o zaman:))ama uyarıyım bi kere ağzından sana da bieşeyler dikicem dersen dikene kadar kafanı şişiriyolar yani:))

    YanıtlaSil
  14. bende dikişe başlıyacağım ama makinem yok henüz eşim alcak kısa zamanda:)Evim3+1 ama 2 tane oğlum var ekstra bi odam yok malesef yatak odamın bi köşesini düzenlemeyi düşünüyorum.Sizinki çookkk güzel darısı başıma inş...

    YanıtlaSil

Doğru yada yanlış bütün yorumlarınızı ilgiyle takip ediyorum...Ve yazdığınız için teşekkür ediyorum..sevgiyle kalın...

Bunlarda ilginizi çekebilir..!Bi bakın bakalım:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...