Tüm sorularınız için;"sebyfashion@gmail.com" adresine mail atabilirsiniz.Güzel vakit geçirmeniz dileğiyle:)

22 Eylül 2011 Perşembe

eski ingiliz tarzı elbisem..

bu elbisemi geçen sene bi bayram için dikmiştim...aslında kumaşın ön yüzü parlaktı ben tersini kullandım..Bide kumaş kot gibi görünüyordu ama aslında ketendi...burda dergisinde gördüğüm bişr modeli uygulamak amacıyla yaptımçyalnız yakası normalde kalıpta v şeklinde bağcıklıydı ama ben tam bisiklet yaka yada hakim yapak seviyorum o yüzden değiştirdim...

göğüs altında korsajı var ve etek kısmı volanlı gibiydi ...kolları manşetli ve bol kesimdi..düğmeleri ile eski ingiliz elbiseleri gibi oldu:))tabiki daha ağır bir kumaşla o elbiselere daha yakın olurdu..Nitekim ben bunu daha günlük kullanım için dikmiştim yani...
ee manken küçük benim bedenime göre biraz yamuk resimlemişim ama olsun neticede elbisenin modeli görünüyor:))umarım beğenilmiştir...

not:bugün eminönü sultanhamama gittik bir arkadaşımla..ona kumaş beğendik ama çookkk yoruldum:((süper rengi olan güzel bir kumaş bir dahaki postta bekleyin:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Doğru yada yanlış bütün yorumlarınızı ilgiyle takip ediyorum...Ve yazdığınız için teşekkür ediyorum..sevgiyle kalın...

Bunlarda ilginizi çekebilir..!Bi bakın bakalım:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...