Tüm sorularınız için;"sebyfashion@gmail.com" adresine mail atabilirsiniz.Güzel vakit geçirmeniz dileğiyle:)

18 Eylül 2011 Pazar

kırmızı abiye elbise..

Bu elbiseyi 2-3 sene önce kuzenime dikmiştim..bir arkadaşının düğününde giymişti.hatta itiraf ediyim ilk kez dışarıya diktiğim elbiseydi...kuzenimede çok güzel olmuştu...rengi zaten göz alıcı.tek kollu ve omuz üzerindeki aksesuarıda ona renk katıyor.burda ergisinden çalışılmış bir kalıp...



Aslına bakarsanız şimdi görünce dikimlerimi beğenmiyorum:))Kumaşın kaliteside pek iyi değilmiş:))ee o kadar geliştik dimi ama:))

2 yorum:

  1. bence ccok guzel olmus sekerim, kumasi belki tam istedigin gibi degil..ama model supermis (:

    zehra

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Serap Abla,

    Ben bierşey sorucaktım. Bu modeli ben internetten buldum ve kalıbını çıkardım. Fakat kafamda bazı soru işaretleri var. Bne bunu payet kumaştan yapıcam.Ama kolsuz olucak. Burda dergisini kalıpları biraz büyük olurya, hatırlıyormusun acaba nasıldı kalıbı. Dikerken falan potluk oldumu..Hani zorluk yaşadınmı hiç..Bende kumaşı heba etmeyeyim diyorum :)

    YanıtlaSil

Doğru yada yanlış bütün yorumlarınızı ilgiyle takip ediyorum...Ve yazdığınız için teşekkür ediyorum..sevgiyle kalın...

Bunlarda ilginizi çekebilir..!Bi bakın bakalım:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...