Tüm sorularınız için;"sebyfashion@gmail.com" adresine mail atabilirsiniz.Güzel vakit geçirmeniz dileğiyle:)

19 Eylül 2011 Pazartesi

kırmızı fiyonklu elbisem...

bu yarı abiye elbisemi 2 günde dikmiştim...kırmızı çelik jarse kumaşım vardı,kalıp olarak eskiden diktiğim bir elbisenin kalıbında değişiklik yaptım...sonrada biraz ağır dursun diye üzerine süsleme yaptım...kırmızı pek giymesemde cezbedici bir rengi var...bir kere giydim,bir daha nerde giyerim bilmem:))manken benim bedenimden küçük olduğu için tabiki bozuk görünüyor.ama dikiş dikmenin en güzel yanı kendi üzerinize oturan kıyafetler dikebilmeniz:))





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Doğru yada yanlış bütün yorumlarınızı ilgiyle takip ediyorum...Ve yazdığınız için teşekkür ediyorum..sevgiyle kalın...

Bunlarda ilginizi çekebilir..!Bi bakın bakalım:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...