Tüm sorularınız için;"sebyfashion@gmail.com" adresine mail atabilirsiniz.Güzel vakit geçirmeniz dileğiyle:)

17 Eylül 2011 Cumartesi

lacivert fırfırlı tunik ...

Bu tuniği bir anda uydurup kestim ve aslında bir günde biterdi ama 2 günde bitti...Düz bir badi kalıbıydı,ben roba ekledim,ve tabiki fırfır..çok şeker duruyor..kurstanda beğendiler...tabiki hocam da beğendi:))ondan gizli dikmiştim...




renkler sanki deterjan reklamı gibi oldu...canlı renkten soluk renge doğru:))ama foto makinem bozuk:((telden bu kadar çekiliyo...idare edin artık....orjinal rengi ilk resimdeki gibi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Doğru yada yanlış bütün yorumlarınızı ilgiyle takip ediyorum...Ve yazdığınız için teşekkür ediyorum..sevgiyle kalın...

Bunlarda ilginizi çekebilir..!Bi bakın bakalım:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...