Tüm sorularınız için;"sebyfashion@gmail.com" adresine mail atabilirsiniz.Güzel vakit geçirmeniz dileğiyle:)

13 Ekim 2011 Perşembe

2.çekiliş sonucu..(bakınız..)

Herkese merhaba canlar:))))))

  Evet 2.çekilişimizin sonucuna geldik...Aslına bakarsanız bir çoğunuz ya izleyicim olmamış,facebook sayfamı beğenmemiş ya da facebookta yayınlamamış...Anladımki çoğu kişi katılım az olsun ki bana çıksın fikrinde..Ama ben istediğim reaksiyonu alamadığım için bir daha çekiliş yapmama kararı alabilir miyim diye düşünmekteyim...Anlayamadığım yayınladıklarımın takip edilmeyecek bir yanımı var acaba?Yorum yapmanızı istiyorum çünkü fikirlerinize çok önem veriyorum...Neyse kafanızı şişirmiyim...Nede olsa bunlar benim sorunum:))))))))
Gelelim çekilişimizin sonucuna...Bu seferlik yapanın  da yapmayanında canı sağolsun dedim ve şartların hepsini yerine getirmeyenleri de dahil ettim...Ve bu hırka modelinden  (başka bir rengi olabilir) kazanan arkadaşımız...


Random.org sitesinden yaptığım çekilişe göre;



17.sıradaki BETÜL AVCU arkadaşımız oldu..En kısa sürede hediyemizi eline ulaştırıcam...Hepinize katılımlarınız çoooooooook teşekkür ediyorum...Facebook sayfamda da takipte olun,belki yeni süprizler yaparım....:)
kocaman sevgiler

4 yorum:

  1. burda izleyicinim, facede takipcinim :D:D kazanan arkadaşı tebrik ederim darısı başımıza inş :D

    YanıtlaSil
  2. esracım teşekkürler takibin için...bi dhakine tekrar şansını denersin:))olursa tabiii

    YanıtlaSil

Doğru yada yanlış bütün yorumlarınızı ilgiyle takip ediyorum...Ve yazdığınız için teşekkür ediyorum..sevgiyle kalın...

Bunlarda ilginizi çekebilir..!Bi bakın bakalım:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...