Tüm sorularınız için;"sebyfashion@gmail.com" adresine mail atabilirsiniz.Güzel vakit geçirmeniz dileğiyle:)

7 Mart 2012 Çarşamba

Muhlama partisi:))

HErkese kocamaaaaaaaaaaaan selamlar,
Bayanlar keyifler nasıl bakalım?Bence yazının başına bir slogan bulmalıyım: )Hayat koşuşturmacası,orası,burası,şurası derken yoğun günlerime tekrar dönmüş bulunmaktayım:):Tabiki bu buluşmadan sonra..Öncelikle şunu belirteyim.Bu muhlama partisi aslında 2 ay öncesine dayanmakta:))Amaa daha sonrasında yeni kişilerde eklenerek bugüne ulaştı..Uyarmadı demeyin bol fotolu ve tabiki kalorili bir yazı bu..!hadi bol keyifle okumacalar:)
İlk olarak muhlama partimiz adından anlaşılacağı gibi muhlama üzerine yoğunluk olan bir toplantı.yani modayla flan alakası yok:PP Katılımcılarımız aslında çoktu.Ama son anda katılamayanlar oldu tabii..Bakalım kimler gelebilmiş:)
hadi bakalım...VE parti başlar:))


Görüldüğü üzere astsolistimiz muhlama malz.mısır unu..!


özel tel peyniri..tabi tereyağ da vardı ama çekmemişiz..:)


Muhlama yapımına başlarız efenim:))kavuur kavur...iyice kavur..!



İşte sonuç bu olur:))
Eeeee soframız da hazır zaten...!


 Muhlama varken fazla birşey yapmaya gerek yok zaten çünkü dehşet doyurucu..:)Kahvaltılık flan derken doluyo zaten sofra..

                   AAAAaa bi baktım kızlar muhlamanın başına gitmiş durun bakem..!


Saliha merveciiim ne de yakıştı eline tatlum:)



                              Allah'ım ocakbaşı photograpy:))))bu kızlar:)


Önce bana :))Ben yicem ..!hiç yemiyormuş gibi...:))


Haydi sofraya oturalım...!Soğumadan muhlamayı mideye indirelim dimi ama..!


Kızların fotoları aaaaaahh ahhh ne zor şartlarda çekmişti kuzenim bazılarını:))



Saliha ve Feyza..İki süper fotojenik kız bir araya gelirse ne olur?sonu. bu işte:)

sol baştan,minecim,tuğbacım,ben,feyzam,saliham,gülşah'ım ..!(gülşah'la tanışamamıştık tanıştık ve çok sevdim ben onuda:))Pembişli kıs:))



 Yerde poz vermek zor işmiş..Bir vakit sonra yatmak gerekiyor:))


 Hepimiz aşk böcükleri:))Hepsine kalp kondurdum..çünkü kalbimin en güzel köşelkerinde yerlerini aldılar çoktan:)


                                             Yıldızlar gecidi:))Yıldızlarım benim:)
Kızlar hepinize çok teşekkür ederim.Ayaklarınıza,gönlüne sağlık...
Öyle, böyle derken gerçekten çok memnun oldum..İyiki geldiniz..Sümeyye'cim de başına gelen dolunaya bağlı aksilikler yüzünden gelemedi son anda ama olsun..!Gelen de saolsun..'Gelmeyen de saolsun:))Bi dahakine diyoruz ve hepinize çok selamlar söylüyoruz:)Umarım keyif almışsınızdır:))

By feyza ünlü
Tuğbanın aynası
Mine'nin yeni hayatı
Saliha merve
Gülşah poyraz
Mawiş
hamoş
ben:))

                                         Kalın sağlıcakla...










24 yorum:

  1. Slm canim cok hos ve guzel cikmissiniz hepiniz. ayrics benim de canim cekti muhlamayi. guzel bir gun gecirmissiniz ne keyifli oluyor arkadas ortamlari. bir de bu arada gulsah ile ben teyze kizlariyiz. onuda gorunce ayri bir sevindim

    YanıtlaSil
  2. :))aaa ne güzel teyze kızı he:))teşekkürler güzeldi gerçekten:)

    YanıtlaSil
  3. Ayyyyyyy çok özendim valla size keşke bende orda olsaydım :( Ellerine sağlık canım hepinize afiyet olsunn :(

    YanıtlaSil
  4. yaaa aaaaaaa darılıyorum ama beni çağırmammışsınız...
    küstüm ben size :(((
    ben muhlamayı çok severim hemde karadenizliyim...
    bensiz nasıl yediniz boğazınızdan nasıl geçti :((((
    üzülüyorum ama :((((
    kızlar afiyet olsun hepinize :))
    eminim çok güzel bir gün geçirdiniz...
    hepinize kocaman sevgiler.........

    YanıtlaSil
  5. Oooh maşallahh çok hoş olmuş fotoğraflar da.. Muhlama da süper görünüyor, ellerine sağlık Serap Hatun.. Sofraya da bayıldım doğrusu, gözüm gönlüm açıldı.. Tekrar maşallah ;)

    YanıtlaSil
  6. fikri ala: teşekkürler canım:)olursun inşl birgün
    :)
    Gurme şirine: :::::::::)))))çok gülücük sana:))teşekkürler canım sanada sevgiler
    Kübra: teşekkürler kübracım...:)

    YanıtlaSil
  7. sofra zaten güzel ama muhlama ben Rizeye gelinim muhlamaya bayılıyorum. Bu arada sende şu muhlamanın tarifiini yayınlasan iyi olur.. bu arda kızlarda çok güzel hersey cok guzelll

    YanıtlaSil
  8. keyifle okudum :) sanırım devamı gelecek bunların :)

    YanıtlaSil
  9. muhlamaya bayılırım çok güzel görünüo (:

    YanıtlaSil
  10. bende bir karadenizlı olarak kıskandım doğrusu:;)çook güzel görünüyor herşey siz vee muhalamaaa

    YanıtlaSil
  11. Butun kizlar toplandiniz yaneh, tum kizlar cok ciciler masaAllah size. Ama benim gozum o sofrada kaldi :D

    Super gecmistir eminim tum gun (: neseniz hep boyle bol olsun tatliskom, Allah bozmasin muhabbetinizi.

    Zehra

    YanıtlaSil
  12. hepinize afiyet olsun kızlar :)bandıra bandıra yemişsinizdir hepsini..

    YanıtlaSil
  13. Dolunay falan millet dönüşüm geçiriyorum zannedecek hahah. Ama cidden başıma gelmeyen kalmadı o gün.En küçüğü mesela,sipariş verdiğim yemeğimi getirmeyi unuttular.Allahtan bitti gitti yarabbim.Hayatımda ilk defa muhlama yiyecektim hem de :( Şimdi Nalia'ya gidicem ilk fırsatta,çok merak ediyorum çünküü :)

    YanıtlaSil
  14. süper bir gün olmuş fotolar, yemek, kızlar şahane :) afiyet olsun hanımlar...

    YanıtlaSil
  15. haticecim..teşekkürler..muhlama sevilmesmi yaaaa..yayınlarım belki:))
    isterenkli hayat: teşekkürler:)
    fatma:teşekkürler
    zehracım saol canım..
    başı yazmalı kız:evet bandırdık oooooooh miss:)

    YanıtlaSil
  16. sümeyyecim hayır de geçsin..:))ayrıca kızarım heee nalia ya kadar geldiğinde bana gel daha iyi:))ben yaparım sana yaaaaa..

    sedacım saol canım:)

    YanıtlaSil
  17. harikasınız kızlarrrr, ama muhlama hepinizden harikaaaa... :)

    YanıtlaSil
  18. kızlar hepiniz çok tatlısınız..serapcım mıhlama harika görünüyor hamarat hatunsun vallahi maaşallah;))

    YanıtlaSil
  19. hmmm bu mıhlama züpper görünüyor yaa:)sizde çok tatlısınız:)bir sonraki mıhlama partisini bende yapalım:)

    YanıtlaSil
  20. ay canlarım ya nasılda guzelsınız hersey harıka gorunuyo ellerine saağlık orda olmayı cok ısterdım ama malesef olamadım kısmet dıyorum bıdaha kine inşşalh ben de hıc yememıstım muhlama ılk olucaktı bıtmeesın bu partıler gun mü yapsak napsak serap :))

    YanıtlaSil
  21. reyhani renkler:saol canım :)

    nurjann:))güzel fikir heeee..kesinlikle yapalım :)
    ahsen cimmmm yediririm ben sana merak etme tatlum..yapalım yaaaaa:)

    YanıtlaSil
  22. Dostluğunuzun daim olmasını dilerim. Ben de bayılırım muhlamaya. Ellerine sağlık. Sevgiler

    YanıtlaSil
  23. offfff offff çekesim geldi ... ne biçim olmuş o öle ....ellerine sağlık
    masa çok şık tam iştah açıcı:)

    YanıtlaSil
  24. öğretmenin mutfağı: amin saol canm
    ikiçiçek bir böcek:saol cnm

    YanıtlaSil

Doğru yada yanlış bütün yorumlarınızı ilgiyle takip ediyorum...Ve yazdığınız için teşekkür ediyorum..sevgiyle kalın...

Bunlarda ilginizi çekebilir..!Bi bakın bakalım:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...