Tüm sorularınız için;"sebyfashion@gmail.com" adresine mail atabilirsiniz.Güzel vakit geçirmeniz dileğiyle:)

22 Mayıs 2012 Salı

1-2-3 Neler Yapıyorum acaba?

Merhabalar,
Bayağı bir ara vermişim yahu..!Ne oldu bana böyle bilemedim.Ama kızmayın ki gerçekten zaman bana yetmiyor diyebilirim.Yaşam belirtisi vermek için neler yapıyorum biraz anlatıyım dedim..
Öncelikle artık mezuniyet mevsimindeyiz malum.Lise ve üniversiteden mezun olacaklara kocaman bir tebrik benden:)Üniversiteden bu sene mezun olacak kişi çok bu sene benim etrafımda.Kuzenlerim,onların arkadaşları ve en önemlisi kardeşim(inşl tabii:))Facebook sayfamda bahsediyorum zaman zaman,tatlı mı tatlı kızlarım var benim.Onlar da kıyafet dikimi tercihlerini bende yaptılar saolsunlar.Aslında geçen seneden beri kıyafet bakıyoruz.Modeldi,onun şurası,bunun burası derken nihayet karar verdik.Ve başladık.


Bunlar ilk provalarından..soldaki mercan rengi elbiseye omuzlarına o dantel uygulanacak,sağdakinin belinede taşlı bir kemer.Daha dikilmemiş halleri tabii..Kızlara çok yakıştı tabiii..
2.olarak da bunları dikerken arada kendime elbise yapmam gerekli.Bu cumartesi eşimin kuzeninin nişanı var.Benim son dakika elbiselerim meşhurdur.2 aydır karar verip yapmadım.Hep sıkıştırdım.Ama neyse bugün kestim gözümü kararttım.


Siyah elbiselerim var aslında ama sanırım çabalarımın sonucu biraz zayıflamışım:))bollukları var.Bende tadilat yapmaktansa yeni elbise yapma taraftarıyım.Hiç sevmiyorum tadilatı...Siyah bir kumaşa eski kalıplaım arasından bulduğum bir kalıbımı koyup kestim.Provamı bile yaptım.Tam üstüme oldu tabikii..Ve çok beğendim.Provada sorun çıkmadığında nasıl seviniyorum bi bilseniz.Çünkü insanın kendine prova yapması çok zor oluyor.Aslında renkli yapıcaktım ama kumaş almaya gitmedim.Evde olanları değerlendiriyim dedim.Hem zaten siyah elbise CAN'dır.Kurtarıcıdır.Asildir.:)vs..
Son olarak da bu kadar yoğunluk arasında gezmeye fırsat bulamadık diye eşimle dün akşam Ataşehir'e gittik.Zaten artık tanıyorlar mekan sahipleri.Yine mi siz der gibi:)Aslında dün sinema yapıcaktık ama eşiminde işleri yoğun geç gelince,yada bir hava alalım dediğimizde hemen ataşehire gidiyoruz.Önce yemek sonra kahve keyfi yapıyoruz.Ama dün akşam ilk kez Bolulu Hasan usta'da türk kahvesi içtik.Ve ben bunlara bayıldım...


Kahvelerimiz bu şekil gelince nasıl sevindim nasıl sevindim..Bayılıyorum böyle sunumlara..Ki aslında olması gereken de bu bence.Öyle sadece kahve fincanı koy git sinir oluyorum.Yanına bari bir lokum birşey koyun yahu..(sözüm yapmayan mekanlara)


Hepsinin üzerinde camiler,osmanlı motifleri bayağı bir inceledik eşimle..





Tamam belki ilk defa görmüyorum.ama hepsini bir arada ilk kez gördüm yani ..Minicik şeyler.Kesinlikle almam gerek dedim eşime.Bir tepsiye iki fincan koyarız,evde de içeriz:))Neyse yazımızı da böyle güzel bir türk kahvesi eşliğinde kapatalım.Afiyet olsun:)
Bu arada kombin önerilerini facebook sayfamda paylaşıyorum.Güzel tepkiler alıyorum saolun.

Kalın sağlıcakla...

13 yorum:

  1. elbiseler çok şık olacak belli merakla bekliyorum bitmiş halini :)

    YanıtlaSil
  2. elbiseler çok çok güzel gidio,bitmiş halini sabırsızlıkla bekliyorum,sevgiler cnm..

    YanıtlaSil
  3. canım seni çok iyi anlıyorum insan yogunluktan nasıl başedecegini bilemiyor hele kendine hiç birşey dikemiyor ama kahve seni kendine getirmiştir kolay gelsin

    YanıtlaSil
  4. elbiselerin bitmiş hallerini sabırsızlıkla bekliyorum..kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
  5. Bloğunuzu yeni keşfettim.. İyiki de etmişim. Tasarımlarınız çok hoşuma gitti takipindeyim! :) Ayrıca bu mercan rengi dediğin elbiseyi merak ettim böyle beyaz tonlara zaafım vardır.. Eminim bitince çok güzel olur ;)

    YanıtlaSil
  6. elbiselerin son hallerini de merak ettim bu önizlemeden sonra, uzun sürmez inşallah..
    kahve servisi Boşnakların servis usulü, Bosnaya giden tanıdığınız olursa ona sipariş verebilirsiniz, hem çok çeşit var, hem de fiyatları oldukça uygun.. ben kendimle yetinmeyip anneme ve gelinimize de birer takımla beraber yedek fincanlarıma kadar aldım gitmişken.. bu arada giden olursa kahvesini de istemeyi unutmayın derim, bol köpüklü ama bizimkine göre daha yımışak içimli bir kahveleri var..

    YanıtlaSil
  7. aayy cok guzel olmus canimcim ellerine kollarina saglik. mezun olacaklarda gule gule kullansinlar kiskandim onlari, cunku cok iyi bir terzileri var (:

    kahve sunumu hakkinda dediklerinede katiliyorum (: ayrica gercekten kahve takimi supermis.

    YanıtlaSil
  8. elbiselerin bitmişlerini bende merak ediorum...
    dün eminönündeydim o kahve sunum setleri züccaciyelerin olduğu sokakta heryerde ... oğlumun doğumgünü hazırlığı için aldığım malzmelerden param kalmayınca alamadım :(( iki kişilk setler 25 tl ve 30 tl
    6 kişilik olanlar 60 tl
    çook şıklar :)

    YanıtlaSil
  9. Meraba ben kendime dikiş makinesi almak istiyorum. Önerdiğiniz bi makine varmı ?

    YanıtlaSil
  10. elifini: hepsi bitti ama fotolar için biraz daha beklices:)
    giyim dikiş:tşk ederim.sevgiler
    ilknur oymak:sorma nasıl getirdi ooh miis...
    melek:saol cnm
    nurk.:hoşgeldiiiin..sahibeleri beğendi umarım sizde beğenirsiniz..
    yemek sınıfı:uzun oldu sanki biraz cevabı bile ancak yazabiliyorum:))hiç tanıdığım yokki:(bosnalı bir müşterim çıkarsa ona söylerim artık yada eminönünden:)
    zehra: canımmm çok saol :)bencede süper takım
    iki böcek bir çiçek:süpersin aslında fiyatlarıda iyiymiş ben bu kadar uygun düşünmemiştim:))en iyisi yakın zmanda eminönü yapmak:)
    elma şekeri:ileride bir postta daha detaylı anlatmayı düşünüyorum ama şimdilik buna bakabilirsin canım
    http://www.blogger.com/blogger.g?blogID=262451925298104204#editor/target=post;postID=4870481310951778365

    YanıtlaSil
  11. Verdiğin link açılmadı ama yine de teşekkür :)

    YanıtlaSil
  12. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  13. tatlım kendine kestiğin elbisenin kalıbı hangi sayıdan yazarmısın??ne çok soru soruyorum ben ama maaşallah diktiğin herşey çok güzel..

    YanıtlaSil

Doğru yada yanlış bütün yorumlarınızı ilgiyle takip ediyorum...Ve yazdığınız için teşekkür ediyorum..sevgiyle kalın...

Bunlarda ilginizi çekebilir..!Bi bakın bakalım:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...