Tüm sorularınız için;"sebyfashion@gmail.com" adresine mail atabilirsiniz.Güzel vakit geçirmeniz dileğiyle:)

10 Temmuz 2012 Salı

Elie Saab Haute Couture Fall Wınter 2012-2013

Merhaba arkadaşlar,
Yine bir Elie Saab defilesi ve yine muhteşem parçalar..Benim ilham kaynağım..Bu adamın kumaşları beni benden alıyor.Keşke ulaşabilme şansım olsaydı..Offf offffff..Nasıl güzel seçiyor,ürettiriyor.Ve bakın ki genelde tesettüre çok rahat uygulanabilinecek parçalar çıkarıyor ortaya..Kısacası eşsiz diyebilirim Elie Saab koleksiyonları için..İşte geçenlerde görücüye çıkan Elie Saab haute Couture Fall Wınter 2012-2013 



Elbiselerin genelinin arka kısımlarına dekolte verilmiş.ama biz önünü görüşüyoruz nasılsa:)


Çok zarif değilmi?













                                                  bu sene bol kesimli,yarasa kollu elbiseler daha da bir önde..




                               şu dantelin asaletine bakın..modeller gayet sade ama kumaşlar göz alıcı..







 
                                                            siyahın asaletide bir başka tabii..




Ben buna da bayıldım.Somon renginin dantelle kombini harika..

                               
                                   Bu da gelinlik versiyon.Sadeliğin içinde gösterişi arayanlar için...




 Birde dikkatimi çeken kemerlerin hepsini tersinden kullanmış.Yani kemerlerin toka kısmı arkada:)buda yeni bir akım başlatır benden söylemesi..
Elbiselerin arka kısımlarını da görmek ve yakından incelemek isteyenler elie saabın sitesinde defilenin videosu var..siteye girdiğinizde hemen başlıyor zaten.Kesinlikle izleyin derim.
Buradan ulaşabilirsiniz..
http://www.eliesaab.com/#/en/home

Bir hayranlıkla izlediğim defilenin daha sonuna geldik..Umarım fikir sahibi olabilirsiniz bunlardan..
HAdi kalın sağlıcakla...


2 yorum:

  1. kesinlikle baştan sona hepsi muhteşem

    YanıtlaSil
  2. Elie Saab 'ın kullandığı kumaşlar muhteşem ama Türkiye 'de İstanbul 'da nasıl benzerini bulacağız. Yarın Eminönü'ne gitmeyi planlıyorum.Bir aralar tül kumaşı, kendim taş ve payetlerle süslemeyi düşündüm...

    YanıtlaSil

Doğru yada yanlış bütün yorumlarınızı ilgiyle takip ediyorum...Ve yazdığınız için teşekkür ediyorum..sevgiyle kalın...

Bunlarda ilginizi çekebilir..!Bi bakın bakalım:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...