Tüm sorularınız için;"sebyfashion@gmail.com" adresine mail atabilirsiniz.Güzel vakit geçirmeniz dileğiyle:)

12 Aralık 2012 Çarşamba

Üretici Fikirler..2

merhaba arkadaşlar ,
Keyifler nasıl bakalım?benim yoğun günlerim bitti derken,kendime yeni işler çıkartıyorum walla:)bu ara stilistlik kursuma giderken birde folklor kursuna yazıldım.Karadenizli olduğumu çoğunuz biliyordur ama Rize'li olduğumu da söylemek isterim.Horon çeşitlerini elbet biliyordum ama karadeniz yöresinin bir çok çeşit horonu var.Bu anlamda bir eğlence olsun dedim.Ama ilk seferden pertim çıktı:))
Neyse gelelim yazımıza geri dönüşüm yada kendip yap ürünleri takip etmekteyim haaala:)çok güzel şeyler var ve sizlerle paylaşmak istedim yine..buyrun;


işte favorim bu en yakın zamanda yapmam gerekli.şık bir mumluk 


bu ürününde biz dikişseverler için çok güzel bir kurtarıcı olduğunu düşünüyorum.Nitekim makasım nerde?mezuram kayboldu,iğnelerim düşüyo derdinden kurtulabiliris:)







fermuarları bu şekil kullanmak :)



Sizde benim gibi sürekli birşeyleri unutuyorsanız bu notluk gerçekten hem şirin hem kullanışlı:)



ve son olarak yine düğmee...:)

Hadi kalın sağlıcakla..!
Serap Büyük Yılmazer

2 yorum:

Doğru yada yanlış bütün yorumlarınızı ilgiyle takip ediyorum...Ve yazdığınız için teşekkür ediyorum..sevgiyle kalın...

Bunlarda ilginizi çekebilir..!Bi bakın bakalım:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...