Tüm sorularınız için;"sebyfashion@gmail.com" adresine mail atabilirsiniz.Güzel vakit geçirmeniz dileğiyle:)

15 Şubat 2013 Cuma

Mimlendim..!

Merhaba Arkadaşlar,
Aslında şu giriş şeklini değiştirmek gerek yahu.!Yardımcı olun bana değişik fikirler varmı?Merhaba arkadaşlar dan başka:)Neyse sanki konuşuyormuşum gibi yazıyorum ya onlar oluyor bunlar..:)

Geçenlerde güzel arkadaşım taze gelin Zehra (zehra ne söyler) mimlemiş beni sağolsun.Bende biraz geç olsada fırsat bulduğum anda yanıtladım.Sanırım benim de 2. mim durumum.Hatırlayamadım.

Bu arada mim 'i yada mimlenmeyi bilmeyenler olabilir.Ki ben de bilmiyordum ilk blog yazmaya başladığımda.

''Mim nedir, mim işaret etmek anlamı taşımaktadır. Blog dünyasında mimlemek ise bir konuyu hakkında yazı yazarak bu yazıyı bir veya birkaç kişiye işaret ederek onlarada paslamaktır. Böylece o kişiler de mimlenmiş olurlar.
Örnek olarak A kişisi çiçekler hakkında bir yazı yazdı. ve bu yazısının sonunda B kişisini ve C kişini mimledi. Bunun ardından B ve C kişileride Bu konu hakkında kendi düşünceleriyle yazı yazar ve yine kendi arkadaşlarını mimler. Daha sonra onlarda yazılarını yazarak mimleme işlemi gerçekleştirir. Bu böyle devam eder. İşte blog dünyasındaki mim işlemi böyledir.''

Gelelim mimlendiğim sorulara..!





-Neye zaafınız var?Mesela neyi "yapmayacağım" dediğiniz halde yapıyorsunuz?

Harcama yapmak.Sabit birşeye değil.Bu kıyafette olabilir,mutfak alışverişi de yada elektronik aletlerde.Para biriktirmek istesemde bir türlü yapamam.Biraz dişimi sıkar biriktiririm ama sonra topluca harcarım:)Kötü bir huy bence..!Gerçi çok büyük paralar asla harcamam ama elimde ne varsa artık..!


2-Hangi filmin,dizinin ya da kitabın içine girmek isterdiniz ?
Film olarak Click filminin içine girmek isterdim.Hayatımı istediğimde durdurup,istediğimde oynatmak güzel olurdu:) ama küçüklüğümden beri favorim olan Sabrina dizisi (bilenler bilir :)) içinde yer alıp Sabrina olmak isterdim.Hayal ama şöyle parmağımı oynatıp birşeyler değiştirmek iyi olurdu:)


3-Fırsatınız olsaydı şayet ilk gideceğiniz ülke-şehir neresi olurdu? 
İlk olarak kutsal toprakları merak ediyorum elbette ki ama sonrasında kesinlikle Dubai,mısır ve venedik var..

4-Hayallerinizdeki işi mi yapıyorsunuz ya da hayalinizdeki yerde misiniz?
Hayallerimdeki iş değil de,hayallerimdeki hobimi istediğimde iş olarak yapıyorum.Hayalimde istediğim yere ulaşmam o kadar da zor değil,ama bazı tercihler yapıp bunu yavaşlatıyorum.Yani aslında istemediğimden duruyorum..

5-Diyelim ki yeni üretilen , leziz mi leziz , iddialı bir çikolataya sizin istediğiniz bir ismi koyacaklar . ne olsun isterdiniz ? 

SEby:))

6-Gerçekleşmesi pek olası olmayan ama yine de çok istediğiniz uçuk bir hayaliniz var mı?
İmkansız o yüzden düşünmek bile istemiyorum.

7-Farz edelim ki oyuncusunuz ve Oscar kazandınız (heyt beee:)) ödülünüzü kimden almak isterdiniz ? :) 
Recep Tayyip Erdoğan:)

8-Keşke bunu ben yapmış olsaydım dediğiniz bir şarkı yada film var mı ?
Hiç düşünmedim desem.!

9-Yaşamayı istediğiniz bir dönem ya da çağ var mı? Varsa nedir?
Aslında bugüne çok alışkınız ama ben kesinlikle tarih aşığıyım.Özellikle de saltanat dönemleri.Elbetteki kıyafetlerden dolayı:)yoksa kadına bakış açısından pek tahammül edemezdim sanırım.

10-Küçüklüğünüzde en sevdiğiniz çizgi film neydi?:) Şimdi varsa şimdikini de söyleyebilirsiniz.
Tam bir şirinler delisiydim.Daha başka hatırladığım çizgi film yok bile diyebilirim.Sanırım pek izlemiyordum.

11-İsminizi seviyor musunuz? Sizi yansıttığını düşünüyor musunuz?
Aslında ismimi ünv.bitimine kadar sevmezdim.Ama şimdiler de iyi geliyor.Yansıttığını düşünüyorum ki çok hayalperest bir insanımdır.Gerçi manası hayal,düş olsa da:)


11 Gerçek :)

1-Çok çabuk sinirlenirim ama 5 dk sonra o sinirden eser kalmaz.Asla kin tutamam.Dengesiz olabilirim.Bir anda duygusallaşıp,bir anda gülebilirim:)

2-Nefret etmek nasıl bir duygu hiç bilmem.Yaşamam gerekli mi onuda bilmiyorum ama..!Özellikle birinin beni yanlış tanıması yada yanlış anlaması beni çok üzer.Durup durup takarım o durumu nasıl düzeltirim diye..

3-Ayağımın değmediği yerde yüzemem.Öylede yüzülürmü demeyin:)Bir yandan diğer bir yana yüzülüyor:)

4- Yatağa yattığımda eğer yarına yapmam gereken işler veya birşey varsa onları hayal eder,modeller öyle uyurum.Her gece uyanık rüya görürüm yani.:)

5-Örneğin 2 ay sonra özel bir güne gidicem.Kendime özel bir elbise yapmalıyım.O 2 ay düşünüp karar veremem ama son 3 gün de hem karar verip,hem kumaş alıp hemde dikerim:) son dakika elbiseleri dikmişimdir hep kendime.Başkasına dikerken durum böyle değil tabii..gerçi hep fikirler düşünmediğim zaman gelir  o ayrı..

6-Tipik yengeç burcuyum.Karadeniz kiziyim.Bütün özellikleri mevcuttur.O yüzdenmi bilmem tam bir evcimenim.

7-Aile,sülale,dostluk,geçmiş,53 benim için en önceliklidir.

8-Heryerde dikkat ederim ama özellikle evime kesinlikle sağ ayakla girer,çıkarken de duamı okur çıkarım.Gece yatağa yattığımda da neredeyse hatim indiririm:)Bir dua eksik okusam rahatsız olurum.Hatta küçükken öğretilen yattım sağıma,döndüm soluma duasını bile..!

9-Çok pratik,eli çabuk biriyim.O yüzden bir işi 40 saatte yapanlara biraz zor tahammul ederim.İllaki dayanamaz atlarım olaya.

10-Kitap okumaktan pek hoşlanmam, tarih kitapları hariç.roman flan pek okuyamam.Ama netten herşeyi okuyabilirim.

11-Birilerinin beni övmesi neredeyse en utandığım şeydir.Aslında bununla ilgili çok espri yaparım kendi ailemde.Ama onlar şaka yaptığımı bildiğinden sorun olmaz.Dışarıdan birisi duyarsa bu kızda ne hava atıyor düşünür.Ama espri işte.Yoksa başka biri bana çok içten övgüler söylese anında kızarırım.Ne söyleyeceğimi bilemem. sizden gelen o güzel msj ve mailleri okuyup yayınlayamamamın sebebi de bu.Yayınlasam yanlış anlaşılır diye yani:)

Aklıma gelenler bunlardı.Tabiki insanı kendisinden çok etrafındakiler tanır.O yüzden aslında onlara sormak gerekli.Umarım şaşırtmamışımdır sizi:)

Bende öncelikle Feyza mı: 

sonrada  düşündüm ki sizlerden birilerini mimliyim..Madem dayanışma amaçlı mimlemek..!

Tubistan
Şirin Tarifler
minik Atölyem

Evet kızlar sizleri mimledim.Kolay gelsin:)

Kalın Sağlıcakla
Serap Büyük Yılmazer





3 yorum:

  1. canım güzel bir mim olmuş.3. ve 11. gerçek benim içinde geçerli:)
    bu arada beni mimlemişsin madame modista aynı sorularla beni mimlemişti bu soruları ben önceden cevapladım yani:) yinede sağol, teşekkür ederim ilgin için:)

    YanıtlaSil
  2. Harikasın Serapcım :)Cevaplarının bazılarına güldüm valla çok tatlısın öpüyorum :)

    YanıtlaSil
  3. teşekkür ediyorum ve sanırım ilk defa mimlendim :)
    en kısa zamanda yanıtlayacağım.

    YanıtlaSil

Doğru yada yanlış bütün yorumlarınızı ilgiyle takip ediyorum...Ve yazdığınız için teşekkür ediyorum..sevgiyle kalın...

Bunlarda ilginizi çekebilir..!Bi bakın bakalım:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...