Tüm sorularınız için;"sebyfashion@gmail.com" adresine mail atabilirsiniz.Güzel vakit geçirmeniz dileğiyle:)

17 Şubat 2014 Pazartesi

Elie Saab - Spring Summer 2014 Collection

Merhaba :)
Keyifler nasıl arkadaşlar?İlk olarak geri dönüşümle ilgili olarak aldığım mesajlar ve bir önceki postumdaki yorumlarınıza çoook teşekkür ederim.İyiki varsınız...
Konuya gelirsek,aslında 1 ay kadar oldu bu postu yayınlamak istemiştim ama şimdiye nasipmiş.Takip edenler bilir ki ben  Elie Saab ın tasarımlarını çok severim.Klasiktir her sezonunu sizlerle paylaşırım.Yine yaz koleksiyonu ve yine harika kumaşlar..



Üstteki resimdeki kumaşın rengi,şekli ne güzel değilmi?Bu arada bir şansımız varki İstanbul kumaş anlamında kendini bayağı bir geliştirdi.Malum artık herkesin tasarımcı ruhu dışarıya vurdu:)Ee bunu farkeden kumaş firmalarıda ünlü modacıların koleksiyonundan esinlenerek (bazen birebir aynısını yaparak) bizlere sunuyorlar.Hatta bu resimdeki kumaşın çok benzerini gördüm.Tabii fiyatlar metresi 250 tl  den başlıyor.


Sayfama atılan mesajlarda bazen bu tasarımcıların elbiselerini gönderip ne kadar?diye soranlar oluyor.Birkaç kez belirttim ama yine söylemek isterim,Elie saab yada başka ünlü tasarımcıların koleksiyonlarında kullanılan kumaşları bulmak imkansız.Ancek benzerleri olabilir.Neden mi?Çünkü koleksiyonlar hazırlanırken kumaşları onlara özel üretiliyor.


Resimlere bakarken,dikkat ettiyseniz elie saab 'ı neden sevdiğimi daha iyi anlarsınız.Tarzı bellidir,kumaşları konuşturur.Gayet sade ve asil..Şıklığın aşırı dekolte,yada süsle olmadığının kanıtı gibi.Renkleri soft,modellerde de genelde bir bölümü vurgulanmak istenmiştir.


Ve en güzeli ise muhafazar kesime rahatlıkla uygulanabilinir olmasıdır:) Ben bire bir aynı modeli asla çalışma taraftarı değilim.Zaten kumaş farklı olunca her model farklı oluyor buda bir gerçek.Ama yurtdışı ürünlerine herkes ulaşamadığı için bizlerinde bunlardan esinlenmesi çok normaldir.





Bu senenin trendine gelirsek,yine soft renkler,arada siyahlar ve bordolar varKumaş olarak abiyelerde tüller,şifonlar ve kendinden süslü kumaşlar kullanılıyor.Günlükte ise bu sene bence krep senesi.Krep kumaşın o kadar çok versiyonu varki.Kumaşçılarda ben bile karıştırıyorum:)


Evet arkadaşlar..Bu sene mezuniyet, nişan yada özel gün elbiselerinizde bu tarzları tercih edebilirsiniz.Gerçi mezun olacak genç kızlarımız için ayrı bir yazı hazırlamayı düşünüyorum.Çünkü onların heyecanı daha bir başka:) 

Kalın Sağlıcakla:)
Sevgiler
Serap Büyük yılmazer




3 yorum:

  1. kumaşlar ve elbise modelleri çok güzeller gerçekten. Siz İstanbul'da olunca çok sanşlısınız kumaş konusunda biz muş'ta tek kumaş satan yerden almak zorunda kalınca fiyatlar bayağı bir uçuk. Dün polar kumaşın m sini 25 dedi o da son 3 m kalmış top sonu diye. Binbir pazarlıkla 45 e kadar peşin para vermek şartıyla ancak düştü fiyatı. Netten bazı sitelerden kıyafet almak burada kumaş almaktan daha mantıklı oluyor her zaman. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklısınız:( inşl sizinde yararlanabileceğiniz biryerler açılır.sevgiler

      Sil
  2. gerçekten kumaşlar harika :)

    YanıtlaSil

Doğru yada yanlış bütün yorumlarınızı ilgiyle takip ediyorum...Ve yazdığınız için teşekkür ediyorum..sevgiyle kalın...

Bunlarda ilginizi çekebilir..!Bi bakın bakalım:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...