Tüm sorularınız için;"sebyfashion@gmail.com" adresine mail atabilirsiniz.Güzel vakit geçirmeniz dileğiyle:)

21 Mart 2014 Cuma

Rengarenk Bahar :)

Merhaba,
Keyifler nasıl arkadaşlar?Baharın sıcacık güneşi çıkmaya başladı yavaş yavaş...Bende kendimi durduramıyorum doğal olarak:)İçim kıpır kıpır.Umarım sizinde öyle oluyordur.
Artık kış sezonunu kapattık malum.Şimdi yaz sezonu için yeni ürünler üretme zamanı:) Bende bu yazımda sizlere,kış sezonun son ürünü ile, yaz sezonunun rengarenk ilk ürününü kombinledim:)Zıtlıkların uyumu yani:)


Pelerini ilk diktiğimde hatırlıyorumda acaba kullanabilirmiyim? Diye çok tereddüt etmiştim.Tabii ozaman ortalıkta bu kadar pelerin yoktu.Diktim ve giydim.Hem kendim fazlasıyla rahat ve şık buldum,hemde sizler saolun çok ilgi gösterdiniz.Eee birşey çok beğenilince malum yayılıyor.Birçok yerde ve birçok modelde pelerin furyası başladı.Gerçekten rahat kullanıma sahip olması,en gözde parçalardan olmasına sebep oldu.İyide oldu:)


Renk olarak siyah,bordo,lacivert,yeşil vs bir çok seçeneğini diktim ama,fuşya bir başka tutuldu diyebilirim.Çoğunu yayınlayamadım.Hem aynı ürünü yayınlamak istemedim,hemde bazen o kadar acil olarak diktim ki kendim bile resim çekemedim.Fırsat bulduklarım yetti  zaten:)Aksesuar olarak,zımba detayları kullandım ve değiştirdim durdum.Önce kollara,sonra omuzlara,ön bedene derken her şekilde kullandım.Hepsinede ayrı bir hava kattı öyle değil mi?.
Bu yazımda ilk pelerini ve dikim şeklini bulabilirsiniz.


Tabii  bu pelerinin rengi o kadar canlı ki, gerçek tonu çıkmamış.Ama fuşya nın orta koyulukta bir tonu idi.Bu sefer, (diğer fuşya pelerin için tık tık) aksesuar tercihim olan zımbaları,gold yerine siyah kullandım.Yalnız boyama siyah plastik zımbadan değil.Onlar malesef hemen renk atıyor ve basit duruyor.Siyahın tonu, en oksitlenmiş haldeki metal zımbalardı kullandıklarım.Resimde renk pek belli olmasa da.


Astarına gelecek olursak,resmini çekmedim ama onuda fuşya kullandım.Dilerseniz farklı renk astarlar da kullanabilirsiniz tabiki.Kış sezonunda bizi çok güzel ağırlayan PELERİN lerimize elveda diyerek,
Artık benimle klasikleşen kloş eteklere gelelim.
Neredeyse 5 sene olucak ben ilk kloş eteği diktiğim.O kadar çok diktim ki; açıkcası sayısını hatırlamıyorum Ama her seferinde farklı ve güzel ürünler çıktı.Saolun, sizlerde güvenip kumaş tercihini bana bırakıyorsunuz, bende buna istinaden daha da bir özeniyorum.
Öyleki,geçenlerde Almanya'dan Sebahat hnm dan öyle güzel bir mail geldiki ,hemen kloş etek için, kumaş araştırmalarına girdim.Çünkü bu sefer düz renk değil,desenli kumaştan istiyordu.Bu arada kendiside İstanbul'a geliyormuş diye,birebir görüşelim dedik.İnstagram'dan takip edenler bilir kendisiyle görüştük,hoş sohbet ettik.Arkadaş olduk:)Çok da memnun olduk:)


Sohbet esnasında,benim ölçülerini alma fırsatım oldu ve desenlere de karar verdik.Tabii bazen de belirttiğim gibi, ben sürekli aynı ürün yerine farklı renk ve desenleri tercih ediyorum.Bu kumaşda sınırlıydı ve etek sadece ona özel olmalıydı.Öyle de olduğunu düşünüyorum.Eminim kendisine de çok yakışacak.


 Facebook sayfamda yayınladığımda;özellikle kumaşın türünü soranlar çok oldu.Kumaşı kanvas kumaştı.Diğer dökümlü kloş eteklerime göre, daha tok duran ve hafif parlak bir kumaş kullandım.




Böylece daha tok kumaşlarda bile kloş etek duruşunu görmüş olduk.Bir diğer desen olarak yine çiçekli tercih ettik ama ,o eteğin kumaşı ise daha dökümlü olan bir kanvas  türü.Aslında kot kanvas diye söylediler ama tabii dokusu kot gibi sert değil arkadaşlar.


Aslında kumaşın dokusu ve renkleri sanki vintage havasındaydı.Zemin daha koyu renk, ama soft renk çiçeklerle tam bir romantik etekdi.Açıkcası her iki eteğinde kombinlerini bende merakla bekliyorum:)




Bu arada; önceki yazılarımda kloş etek yapılışını paylaşmıştım.Merak edenler tekrar bu yazımdan bakabilirler.


                          Son olarak,kloş etekleri,istenilen beden ve boy ölçüsünde çalışıyorum.Fakat, kumaş konusunda aynı şey geçerli değildir.Özel dikim olduğu için ve hazırda ürün bulundurmadığım için aynı kumaşı bulmak bazen mümkün olmuyor.O yüzden sayfama mesaj yada,sebyfashion@gmail.com a mail atarak genel detaylar için bilgi alabilirsiniz.


Kalın Sağlıcakla:)
Sevgiler 
Serap büyük Yılmazer

3 yorum:

  1. ellerine sağlık ne güzel etekler onlar öyle :)

    YanıtlaSil
  2. Hem kombin hem parçalar çok şık
    Ellerine sağlık
    Sanırım yazı sonunda silinecek bölümler kalmış
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Renkler muhteşem bakarken bile insana mutluluk veriyor.Kloş etek çok hoşuma gidiyo ama çok zayıf olanlarda güzel duruyor sanki ben 42 beden kullanıyorum resimlerde ki gibi hoşuma gitmiyor üstümde duruşu...:)Ayrıca bloğa dönmenize çok mutlu oldum dikiş konusunda hem çok faydalı hem çok iç açıcı hem de enerji veren yayınlar hazırlıyorsunuz..:)

    YanıtlaSil

Doğru yada yanlış bütün yorumlarınızı ilgiyle takip ediyorum...Ve yazdığınız için teşekkür ediyorum..sevgiyle kalın...

Bunlarda ilginizi çekebilir..!Bi bakın bakalım:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...