Tüm sorularınız için;"sebyfashion@gmail.com" adresine mail atabilirsiniz.Güzel vakit geçirmeniz dileğiyle:)

10 Temmuz 2014 Perşembe

Seby Fashion Dikiş Okulu-Elbise kalıbının kumaşa yerleştirilmesi ve kesilmesi

Merhaba arkadaşlar;
"Seby Fashion Dikiş Okulu" kapsamında;

 elbise kalıbı çıkarma

 " BU YAZIMDA" da paylaştığım kalıp çıkarma işleminden sonra sıra son işlem olan, kalıbın kumaşa yerleştirilmesi ve kesim işlemine geldi.Aşağıdaki videoda detaylı olarak izleyebilirsiniz.Haydi bakalım elbiseyi diken kişilerden resimleri mail atmasını bekliyorum.Kolay Gelsin.


                Seby Fashion Dikiş Okulu-Elbise kalıbının kumaşa yerleştirilmesi ve kesimi (videolu anlatım)

                          

                                                                           Kalın Sağlıcakla:)
                                                                      Serap Büyük Yılmazer



3 yorum:

  1. Harika bir anlatım olmuş ellerinize ağzınıza sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Bugüne kadar gördüğüm en iyi ve yararlı tesettür blog yazarısınız. Artık sabahları ilk işim bloğunuzu takip etmek oluyor.Biz çaylaklar için evde yapabileceğimiz dikiş önerilerinizi ve anlatımlarınızı artırırsanız çok mutlu olurum.

    YanıtlaSil
  3. Merhaba,bana önerebileceğiniz bir kurs var mı?modelistlik ve dikiş öğrenmek için.

    YanıtlaSil

Doğru yada yanlış bütün yorumlarınızı ilgiyle takip ediyorum...Ve yazdığınız için teşekkür ediyorum..sevgiyle kalın...

Bunlarda ilginizi çekebilir..!Bi bakın bakalım:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...